تجهیزات جانبی هوای فشرده

شـرکت کمپرسور صنعتی ایرسا با سابقه طولانی و درخشان مدیریت و پرسنل در تامین تمامی قطعات انواع کمپرسور ها، و همچنین تعمیر و نگهداری کمپرسورهای هوای فشرده و کلیه لوازم جانبی کمپرسور را دارد که با ویژگی های زیر را ارائه می گردد:

– قیمت و کیفیت تضمین شده قطعات.

– تضمین اصلی بودن قطعات.

– گارانتی و پشتیبانی کامل .

لازم به ذکر است که استفاده از لوازم جانبی اصلی و با کیفیت بالا، سرویس و نگهداری و جایگزین کردن به موقع قطعات فرسوده باعث افزایش طول عمر دستگاه می گردد و از تحمیل هزینه های سنگین به مجموعه های صنعتی میکاهد.

معرفی اجمالی​
An overview

محصولی که مشاهده می‌کنید کمپرسور هوای گالان مدل 6222 است با ابعادی بسیار مناسب و قابل حمل که برای استفاده در خودرو مناسب است. به کمک این کمپرسور می‌توان در هر کجا که مشکردید لاستیک خودروی‌تان کم شده تنها با استفاده از انرژی الکتریکی خودرو خود، لاستیک را باد کرد. این کمپرسور با توجه به‌اندازه‌ی کوچکی که دارد و وزن کم به‌راحتی در گوشه‌ای از صندو‌عقب خودروی شما جای می‌گیرد و ا امکان را به شما می‌دهد تا در مواقع استفاده به‌راحتی و بدون هیچ سختی بتوان از آن استفاده کرد. ولتاژ ورودی این محصول 12 ولت است و از اینظ لاً متناسب با برق وج خودرو طراحی‌شده استاین کمپرسور از سیلندر بهره می‌برد و هوای خروجی آن 150 پی آی است و از این نظر از قدرتی معقول و مناسب برای کارهایی نظیر بادکردن لاستیک خودرو، توپ، قایق‌های باد.. بهره می‌برد. برااستفاده از این کمپرسور یک کابل اتصال باتری که در دو سر آن دارای گیره است همراه محصول عرضه می‌شود و با استفاده از دو شلنگ قابل اتصال به هم به طول‌های 30 و 80 سانتی‌متری می‌توان از آ استفاده کرد. همچنین همراه این محصول سه سری نازل به همراه کیف حمل کمپرسور ارائه می‌شود. روی این کمپرسور یک گیج نمایش فشار آنالوگ قرار دارد که قابلیت نمایش فشار تا 160 پی اس آی را دارد.

بیشترین موارد مصرف
most used
لورم ایپسوم ساختگی با تولید

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سانامفهماصنعتچاپ و با طراحان گرافیک است چاپگرها و روزنامسطرآنچنان که

لورم ایپسوم ساختگی با تولید نامفهوم

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سانامفهماصنعتچاپ و با طراحان گرافیک است چاپگرها و روزنامسطرآنچنان که لازم است.

1000
لورم ایپسوم ساختگی با تولید نامفهوم
1500
لورم ایپسوم ساختگی با تولید نامفهوم
3000
لورم ایپسوم ساختگی با تولید نامفهوم

انواع تجهیزات جانبی هوای فشرده

Types of Air compressor Components

کمپرسور

کمپرسور جفت اسکرو

کمپرسور های سری ACD برقی فشار معمولی برای محدوده فراگیری از نیاز های صنعت تولیدی کشور، با طراحی به روز و استفاده از شناخته شده ترین و همچنین با کیفیت ترین اجزای کمپرسور ازمعروف ترین برند هایی اروپایی و آسیایی تا تجهزات ساخته شده توسط مهندسین شرکت کمپرسور صنعتی ایرسا.این کمپرسور ها در قدرت های مونور 5.5kw تا 355kw و فشار کاری 6bar تا 15bar و ظرفیت هوادهی 0.86m3/min تا 67.8m3/min

کمپرسور

کمپرسور تک اسکرو

کمپرسور های سری ACS برقی با تکنولوژی پیشرفته و به حداقل رساندن میزان صدا و عدم نیاز به فونداسیون برای نصب، قراردادن آن در هر موقعیتی در کارخانه مناسب است. تولید شده در قدرت های موتور 11kw تا 250kw و فشار های کاری 7bar تا 13bar و ظرفیت هوادهی 1.8m3/min تا 45.5m3/min

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید. 

۰۲۶-۴۵۳۳۳۰۱۱